Saturday 5 November 2011

Lalalalalalala :D

Hye peeps (:
Syada hereee . *bajet mcm femes :P


Hurmmmmmm :(
Kenapa syada kena accept semua ni ?
ouh , maybe ni efect dari kesalahan syada yg dulu kot ?
tp takpaaaa . syada accept jaa .
syada akan senyum even hati syada tak .
sebab syada sayang -LP- syada .
apa pun dia buad dekat syada .
syada tetap akan smile even hati syada sakit sgt sgt time tu .
sebab syada nakk tgk dia sentiasa hepy even hati syada tak .
syada nak dia hepy even efect dia syada yg kena accpt .
syada nak dia bahagia even efect dia syada sendiri yg merana .
tu semua sebab -LP- yg dh hadir dalam hidup syada .
dan syada dh letak dia dalam hidup syada .
dia penting dalam hidup syada . even dia kata tak apa semua .

-LP- ListenHere my DEAR . 
kak dh anggap nisa adik kak .
biarlah nisa nak kata apa pun . kak tk kisah . apa yg kak tahu .
nisa adik kak and kak syg nisa . . .
nisa tak faham and tak akan pernah faham perasaan kak sebab nisa tak duduk kat tempat kak .
tapi apa kata nisa cuba SELAMI hati kak .
nisa , kak akan pendam semua ni :)
and kak akan cuba untuk senyum even kedukaan dan kepahitan nya harus kak telan .
NIAT kak baik . and tak pernah terlintas di fikiran kak untuk menyakiti hati siapa pun .
kak juga manusia biasa :) Maaflah , kak takpnah minx bnda ni jadi .
kak kena terima even hati kak kata TAKMAU . sebab ianya dah ditentukan .
LaskarPelangi dh jd sebahagian dari hidup kak . iloveyou littlesista .  
SAYANGku tak terhenti disini , SAYANGku UNTUKMU kekal hingga akhir nafasku .




AdekYAYA .
sory laaaaa .aku bukan takmau bagitau dkt hg lah .
tp tp biaq la aku dgn -LP- ja yg tau .
aku mcm takboleh accept bnda tu hg tw dak?
tp aku tetap akan SMILE .
yes ! i can do it honey :D
hg tw dak aku mcm nk nngis . tu sbbnya aku tkmau ingat dh bnda tu .
aku tahan ayaq mata ni . sebab aku terfikir . kenapa kelebihan ni yg ALLAH bagi dekat aku ?
ouhh , betapa BERTUAH nya aku kan ? sebab dpt rasa nikmat yg ALLAH bg ni mcm ni .
org lain ada ? tak pun kan . SYUKUR .klebihan ni yg ALLAH bg . and bukan DUNIA COUPLE .
aku berSYUKUR sgtsgt . aku masih SUCI . Hikhikhik :) aku merapu apa nih sayangg ?
btw peeps , thankyou dkt adek yaya sebab care pasai syada :)
SAYANG hg seluas KEDAH nii adk weyy .

always support aku . and thankyou sebab selalu support aku pasai  -LP-  
weyy adek , aku sayang -LP- akuuu .
kenapa dia tak faham perasaan aku nii ? :-( 
kenapa dia tak mcm hg ? ouh , lupaa :D
setiap manusia ni berbeda kan OM ? HAHAHAHAHA :-D

 rindu awok lah pakcek SAMDOL .
ngeeee :D hampaaaa hampaaaa , syada pggey adek syada ni SAMDOL .
okay what nama tu ? comel jeeeee . mcm dia . 

oklahh . babai semua .. ILOVEYOUALL .*bajet mcm femes .puihhhh hakkkhakkktuihhhhhhh :D

No comments: